Luty

 

  1. Baśnie, bajki, bajeczki (31.01-04.02)
  • dokonywanie oceny postępowania bohaterów literackich
  • odkrywanie litery g: małej, wielkiej, drukowanej i pisanej
  • wzbogacenie wiedzy na temat teatru
  • rozwijanie sprawności ruchowej
  • utrwalenie dodawania i odejmowania w zakresie 8
  • rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego (układanie i opowiadanie historyjek obrazkowych)
  • wzbogacenie wiedzy na temat budowy książki
  1. Muzyka wokół nas(07-11.02)
  • poznanie znaczenia nowych słów: dźwięk, muzyka, orkiestra, dyrygent, batuta
  • odkrywanie litery w: małej, wielkiej, drukowanej i pisanej
  • zdobywanie wiadomości na temat filharmonii, poznawanie właściwego sposobu zachowania się na koncercie
  • wzbogacenie wiadomości na temat wielkiego polskiego kompozytora F. Chopina
  • odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 9
  • zapoznanie ze znaczeniem nowych słów: klucz wiolinowy, nuta, gama oraz położeniem nut na pięciolinii
  1. Nie jesteśmy sami w kosmosie (14-18.02)
  • odkrywanie litery p: małej, wielkiej, drukowanej i pisanej
  • poznanie obiektów i zjawisk występujących w kosmosie
  • utrwalenie znajomości kolejności występowania planet w układzie Słonecznym
  • poznanie właściwości fizycznych niektórych substancji
  • utrwalenie poznanych znaków matematycznych: +, = oraz liczb od 1 do 9
  • poznanie nazw niektórych gwiazdozbiorów
  1. Projekt Pieniądze (21-25.02)
  • określenie, co interesuje dzieci i czego chciałyby się dowiedzieć o pieniądzach
  • wzbogacenie wiedzy na temat polskich pieniędzy: historii i sposobu wytwarzania
  • zapoznanie z instytucją użyteczności publicznej (bankiem)
  • rozwijanie umiejętności liczenia i posługiwania się pieniędzmi w sytuacjach wymiany: kupno- sprzedaż
 Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.