Zamierzania wychowawczo-dydaktyczne w MARCU 2022r.:  

 

Tydzień 1: CHCIAŁBYM BYĆ MUZYKIEM 

  • rozwijanie mowy; 
  • zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami; 
  • rozwijanie umiejętności wokalnych; 
  • zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami;  
  • rozwijanie sprawności manualnej; 
  • rozwijanie orientacji przestrzennej; 
  • rozwijanie aktywności twórczej; 

Tydzień 2: CHCIAŁBYM BYĆ AKTOREM 

  • rozwijanie mowy, 
  • zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami  
  • rozwijanie sprawności manualnej 
  • umuzykalnianie dzieci, 
  • rozwijanie tężyzny fizycznej 
  • rozwijanie umiejętności dodawania 
  • zapoznanie z wybraną baśnią, 
  • rozwijane sprawności fizycznej 

Tydzień 3: CHCIAŁBYM BYĆ SPORTOWCEM 

  • rozwijanie aktywności twórczej, 
  • rozwijanie sprawności fizycznej 
  • rozwijanie mowy, 
  • rozwijanie sprawności manualnej 
  • umuzykalnianie dzieci, 
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania, 

 

Tydzień 4:  NADESZŁA WIOSNA 

  • rozwijanie mowy, 
  • rozwijanie tężyzny fizycznej. 
  • rozwijanie sprawności manualnej 
  • rozwijanie umiejętności wokalnych, 
  • zapoznanie z wybranymi elementami pogody, 
  • rozwijanie umiejętności liczenia 
  • poznawanie oznak nowej pory roku. 

Tydzień 5: W MARCU JAK W GARNCU 

  • zachęcenie do poszanowania praw w zabawie  
  • doskonalenie spostrzegawczości 
  • zachęcanie do bycia twórczym 
  • poznanie cech marcowej pogody 
  • wdrażanie do uważnego słuchania 
  • wdrażanie do wypowiadania się na określony temat 
  • zachęcanie do odpoczynku relaksacji w różnej formie 
  • rozwijanie zainteresowań dzieci 
  • rozwijanie percepcji wzrokowej 
  • doskonalenie rytmiczności ruchów 
  • poszerzanie umiejętności plastycznych, 
  • ćwiczenie pamięci  
  • doskonalenie precyzji wykonania rysunku 
  • zachęcanie do spokojnej zabawy   
  • rozwijanie inwencji twórczej 
  • zwracanie uwagi na przestrzeganie zasad 
  • rozwijanie umiejętności komunikacyjnych 
  • doskonalenie techniki liczenia 
  • doskonalenie umiejętności porównywania liczebności zbiorów 
  • poszerzanie umiejętności językowych 
  • wyrabianie umiejętności płynnego poruszania się 
  • doskonalenie umiejętności gry na instrumentach 
  • zwracanie uwagi na szybką reakcję na sygnał 
  • zachęcenie do zabaw naśladowczych 
 Powrót