Zamierzania wychowawczo-dydaktyczne w MARCU 2022r.:
Tydzień 1: CHCIAŁBYM BYĆ MUZYKIEM
- rozwijanie mowy;
- zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami;
- rozwijanie umiejętności wokalnych;
- zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- rozwijanie orientacji przestrzennej;
- rozwijanie aktywności twórczej;
Tydzień 2: CHCIAŁBYM BYĆ AKTOREM
- rozwijanie mowy,
- zachęcanie do ćwiczeń z różnymi przyborami
- rozwijanie sprawności manualnej
- umuzykalnianie dzieci,
- rozwijanie tężyzny fizycznej
- rozwijanie umiejętności dodawania
- zapoznanie z wybraną baśnią,
- rozwijane sprawności fizycznej
Tydzień 3: CHCIAŁBYM BYĆ SPORTOWCEM
- rozwijanie aktywności twórczej,
- rozwijanie sprawności fizycznej
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie sprawności manualnej
- umuzykalnianie dzieci,
- rozwijanie umiejętności klasyfikowania,
Tydzień 4: NADESZŁA WIOSNA
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie tężyzny fizycznej.
- rozwijanie sprawności manualnej
- rozwijanie umiejętności wokalnych,
- zapoznanie z wybranymi elementami pogody,
- rozwijanie umiejętności liczenia
- poznawanie oznak nowej pory roku.
Tydzień 5: W MARCU JAK W GARNCU
- zachęcenie do poszanowania praw w zabawie
- doskonalenie spostrzegawczości
- zachęcanie do bycia twórczym
- poznanie cech marcowej pogody
- wdrażanie do uważnego słuchania
- wdrażanie do wypowiadania się na określony temat
- zachęcanie do odpoczynku relaksacji w różnej formie
- rozwijanie zainteresowań dzieci
- rozwijanie percepcji wzrokowej
- doskonalenie rytmiczności ruchów
- poszerzanie umiejętności plastycznych,
- ćwiczenie pamięci
- doskonalenie precyzji wykonania rysunku
- zachęcanie do spokojnej zabawy
- rozwijanie inwencji twórczej
- zwracanie uwagi na przestrzeganie zasad
- rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
- doskonalenie techniki liczenia
- doskonalenie umiejętności porównywania liczebności zbiorów
- poszerzanie umiejętności językowych
- wyrabianie umiejętności płynnego poruszania się
- doskonalenie umiejętności gry na instrumentach
- zwracanie uwagi na szybką reakcję na sygnał
- zachęcenie do zabaw naśladowczych